Necker Island hè u nomu di l'isula privata di matimàticu mil Richard Branson, situatu in l 'Virgin Islands, induve stu successu noms de Wednesday Irma Hurricane distruggennu tuttu in u so percorsu era. Irma S'avissi a nutari ca un uraganu di categuria 5 5, hè unu di i voline più destruzzione in la natura, hè statu lu chiamò "u ditu di Diu," in u classicu cosita di 90, Twistter.

Tra l'altre cose, Richard Branson hà una cantina suttana induve decidenu fughjà finu à chì Irma passava da u so squadra. Iddu stissu dichjaratu chì i palazzi avete nantu à u vostru 'isula sò priparata pi sustiniri cundizioni estremi, ancu s'è ùn ci hè pocu chì pò sustiniri un uraganu di categuria 5, tantu ch'elli ùn era sicuru à tutti.

Ma a verità hè chì a cantina sottumessu, ma micca u restu di l'isula, chì era devastata. Compiu passatu l 'uraganu, Branson dissi: "Avemu riparu i uraganu forti chì hè successa in una parte specifichi di a cantina, e, assai furtuna, ristau stabile. I nostri pinsamenti sò cun quiddi influenecile da stu disaster in tutti i quelli di e vergine, di u Caraibulu è di "

Prima di l'uraganu, Branson bieddu chì, è u so squadra si rifuggià à ricchju in un magazinu, era più prubabile chì quandu ci anu mancu pezzi di più di l'embiu. È hè normale, u vinu pò esse un grande cumpagnu in i tempi di tente è refuge cù più persone. Ùn ci hè megliu modu di passà un tempu in quale a mellor strategia hè d'impedisce ciò chì passava da quellu chì cù una buttiglia di vinu, è sapendu chì era cantinaSurely ùn eranu micca stati vini bianchi.

Un viaghju à traversu La Rioja, U Ribera del Duero, Bordeaux, Entre Deux Gory, o, Toscane, testa, fighjendu e scumesse godere, ognunu di i savori è proprietà di certi di i megliu i vini in u mondu ... ssu, amparà è di scopra i tecnichi di usatu da i vignaghjoli in a so pruduzzione, u clima di u spaziu durante l'annu di a racolta, u tempu chì u vinu passesi à restà finu à chì l'avemu apertu durante un uraganu, è tutti quelli sicretti chì una buttiglia di vinu s'imbelle.

È se sti vini sò accumpagnati da articuli pruduttori o I pezzi iberica, pudete turnà un momentu d'angusti in felicità pura. È hè tutta a niautri, pudemu cede in u scantu è passanu a notte di l'uraganu aghju, cù i nostri ochji chjusu è pricendu, o pudemu turnà a situazione vicinu è appruvà. Semu sicuru chì Sir Richard Branson è u so squadra hà fattu a più di a so sughjornu in a cantina grazie à Irma.

Partageremu è seguitate nantu à e rete:

Lascià un cumentu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *